Aller au contenu
Rechercher dans
  • Plus d’options…
Rechercher les résultats qui contiennent…
Rechercher les résultats dans…
Dude1111

Jouer en ligne à moindre coût

Messages recommandés

Ka zao ry zalah: ho antsika izay tsy manana internet nefa mba tia hi-lalao online dia izao no fika ( ito ilay fika ra-mikkah!!!!).

0) Mividy carte moov dia iny no tsitsiana fa izany hoe misy points vitsy² mila respecténa.

1) entrer ds la session 3min avt le depart de la première spéciale d rester en conexion ( izany hoe raha té haka marge dia afaka miditra 10min avt fa zany hoe d efa conection mande zany). D @io tsy deconecte-na mintsy ny internet raha tsy vita ny ES1.

2)après l'ES1 afaka deconecténa @zay ( click droite dai deconecter eo @lé icone conection eo @barre des taches). Dc à partir de là on roule hors conection durant les ES, fa zany hoe après chaque ES dia on se reconnecte à internet d refa conecté dia misy icone kely zay etsy ambony hoe "send times" dia cliquena iny. Après an'zay dia tokony hiseho ny classement provisoire dia aveo deconecténa ndray d miandry ny depart ny ES manaraka( efa hors conex @io an!). D refa vita ilay ES dia on refait la mm opération que tt à l'heure iany et ainsi de suite.

3) Fa refa hiainga @ ES20 ( na ny ES farany izany) dia tsy maintsy atao en conexion io ES farany io sinn lasa consideré kom abandon iny ES farany iny.

En gros ny avantage azo @ ity zany dia on roule hors conexion ds la plupart des ES ho an'tsika izany tsy manana illimité any an-trano.

Bref...zay ilay izy zany fa tsy fiable à 100% io technique io ry zalah an!! la preuve za efa tsy manao session tsony fa leo za @ lé problème de conex matetika.
Zay fa dia mavitaà be e!!!!!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
thomas_radstrom a écrit:
Na koa : milalao any @ Soafahana lol!

sur ve fa milalao à moindre coût thblol!Wink

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Mety ho be koa ny 100LL hirotsaka vao mandeha ny vam an!! lol!lol!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

grave ty resaka cout ty an lol!
atraty am rallye virtuel mbola idiran'lery ihany Smile

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
nena am telma mobile ka mbola hanandrana ny fanaovana azy aho dia tantaraiko eo ny vokany! ( mbola hianatra an ilay en ligne koa manko fa tsy mbola hay ny fanaovana azy sao bug eo ny serveur dia lasa mahazo scatch an spe rehetra eo aho lol)
merci pour le tuyau Dodanen

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Ari Vatanen a écrit:
nena am telma mobile ka mbola hanandrana ny fanaovana azy aho dia tantaraiko eo ny vokany! ( mbola hianatra an ilay en ligne koa manko fa tsy mbola hay ny fanaovana azy sao bug eo ny serveur dia lasa mahazo scatch an spe rehetra eo aho lol)
merci pour le tuyau Dodanen


Ny t@ telma mobile lesy efa nanandrana iany zay sy bigbang fa mandreraka be !!!...matetika mi-bug nedala. Ndray elah konecté nefa tsy mety lasa lé tps!!!!!....ms bon...tsy aiko raha zay mtsam ko no ratsy vintana. T@ io dia ilay portable mintsy no atao modem dia numeroténa avy @ pc fa ny mi-config azy tsy tadidiko tsony !!!! EmbarassedEmbarassed

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
bigbang a écrit:
ie ratsy io!! nisy fotona a ar 2.000 lany tanaty 2min scratch

lol! donc tsy moindre cout fa aleo orange indray no andramana

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Messi letsy ra Dodanen a! d t@lah nanao session d combien no narotsak'ialah t@ lay telma?? makafoka kely

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Bon... rehefa nanao test maro² moa za dia hita fa concluant ilay izy ka zaraiko @laisany eto...
Au fait ny moov moa dia tsy tonga any aminay mitnsy fa ambanivohitra be hono Embarassed dc tsy maintsy nitady moyen anaovana session online ka rehefa nikaroka dia zao no natao : nividy puce telma dia nanao an'ilay offre internet "Net Evasion" ilay 75000 fmg. Dia brachéko @ ordi ilay fone aveo dia ampiasaiko en tant qu modem. Dia ny conection via telma no hidirana ao anaty session dia afaka manao session soamatsara otrany rehetra. Je tiens à faire remarquer que tena tsy mandany mintsy ilay izy ary rentable be satria juste 130 KO ny lany pour 8 ES !!!!!!!!!!!!! SurprisedSurprised .. pourtant avec NET Evasion on adroit à 25 MO dc c une bonne affaire..
Breff.... io zany ra-mikkah milay a !! sady tsy misy contraite de temps fa mande par KO ilay izy fa tsy par sec...


Ps: Eviter de surfer sur le web rehefa manao conection via telma @ordi fa tonga dia ritra ilay 25 MO an !!!!.. just andefasana tps @live fotsiny !!! Laughing

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Encor un Big merci a leDoda eh makafoka
Tena mikaroka tokoa enao ramse prier
Azoko tsar mitsy lay system fa ay zany mila atao en Mod Evasion reny, daccor chef,
petard
Donc ts mahazo mi surf mitsy sinon tou d ritra silly
Avt session zany mi-conect eo foana lay phone en tan ke modem d alefany o azy eo ny temps isaky ny vita ny e.s QuestionQuestion

Misaotra anao ny fiangonana ehhhhhhhhhh clapclap

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Mikkah a écrit:
Encor un Big merci a leDoda eh makafoka


tsy misy fisaorana leroa a

Citation :
Azoko tsar mitsy lay system fa ay zany mila atao en Mod Evasion reny,


Oui tsy maintsy mode evasion @zay mora ny prix par ko.. raha credit telma manko ano ampiasaina dia raims dia ritra. Ny ahy zao ilay net evasion ao mbola zara fa nihetsika nefa za manao public session foana.

Citation :
Donc ts mahazo mi surf mitsy sinon tou d ritra silly


Mazava hoazy..

Citation :
Avt session zany mi-conect eo foana lay phone en tan ke modem d alefany o azy eo ny temps isaky ny vita ny e.s QuestionQuestion


Na 1h avant session ary elah d efa eo tsy koi fa rehefa mbola tsy misy transfert de donnée izy d tsy ihetsika mintsy ny credit. dia rehefa manomboka ny session dia tsy tapahany izy fa avela konecté eo foana dia mandefa tps hoazy ... Ary rehefa vita mitnsy ny Rallye zay vo deconecténa ny fone..

Manantena antsika izay nanana blm de conection mba havitrika @zay zany @ty saison ty !! cheers
Surprised

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Dodanen a écrit:
Mikkah a écrit:
Encor un Big merci a leDoda eh makafoka


tsy misy fisaorana leroa a

Citation :
Azoko tsar mitsy lay system fa ay zany mila atao en Mod Evasion reny,


Oui tsy maintsy mode evasion @zay mora ny prix par ko.. raha credit telma manko ano ampiasaina dia raims dia ritra. Ny ahy zao ilay net evasion ao mbola zara fa nihetsika nefa za manao public session foana.

Citation :
Donc ts mahazo mi surf mitsy sinon tou d ritra silly


Mazava hoazy..

Citation :
Avt session zany mi-conect eo foana lay phone en tan ke modem d alefany o azy eo ny temps isaky ny vita ny e.s QuestionQuestion


Na 1h avant session ary elah d efa eo tsy koi fa rehefa mbola tsy misy transfert de donnée izy d tsy ihetsika mintsy ny credit. dia rehefa manomboka ny session dia tsy tapahany izy fa avela konecté eo foana dia mandefa tps hoazy ... Ary rehefa vita mitnsy ny Rallye zay vo deconecténa ny fone..

Manantena antsika izay nanana blm de conection mba havitrika @zay zany @ty saison ty !! cheers
Surprised

misaotra indrindra tompoko! tena mety aminai io

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
rehefa avy nanao essai ilay méthode moa izany ny tenanay nandritry ny alina manontolo dia hita fa tena mety tokoa ilay izy ka fisaorana mitafotafo no atolotra an i Mr DodaZen (Dodanen manko e)... milay be ilay izy sady tsy minana mintsy...25Mo lé net evasion dia nanao be kitikitika be sy nanao essai an ty session rehetra inty aho dia 1.5Mo no lany!!! dikany izany raha milalao isanandro mety maharitra eo am 1 mois latsaka eo lé 25 Mo.... misaotra tompoko.

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Christophe B+ a écrit:
dikany izany raha milalao isanandro mety maharitra eo am 1 mois latsaka eo lé 25 Mo.... misaotra tompoko.


Mahavita saison iray manontolo@WRC na MRC ary io raha tena mahay mitsitsy elah !!!!hihihi...zany hoe za alony tsy maharitra fa manao Msn kely foana refa mi-konect dc Embarassed

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Citation :
zany hoe za alony tsy maharitra fa manao Msn kely foana refa mi-konect dc


D ny eo iany elah QuestionQuestion Minana beu v ra anovana MSN marina QuestionQuestion
makafokapetard
so6

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Citation :
D ny eo iany elah QuestionQuestion Minana beu v ra anovana MSN marina QuestionQuestion
makafokapetard
so6


Boff.. ça va ihany ka...elah koa anie tsy hoe hijanina adin'ray eo ee!! 20min eo @ 300ko eo raha miresaka normalement fa tsy ilay manatavy resaka be ireny !!!!mdrrrrr... dia ilay msn taolo be no ampiasaina fa tsy windows live ann !!!.. dia tsy asiana smiley zany !!!!lol... Laughing

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Dodanen a écrit:
Citation :
D ny eo iany elah QuestionQuestion Minana beu v ra anovana MSN marina QuestionQuestion
makafokapetard
so6


Boff.. ça va ihany ka...elah koa anie tsy hoe hijanina adin'ray eo ee!! 20min eo @ 300ko eo raha miresaka normalement fa tsy ilay manatavy resaka be ireny !!!!mdrrrrr... dia ilay msn taolo be no ampiasaina fa tsy windows live ann !!!.. dia tsy asiana smiley zany !!!!lol... Laughing


makafokaprier

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Chers amis du TEAM SO6, voici de bonnes nouvelles qui vont venir renforcer ce qui a déjà été dit auparavant.
Et bien voilà, aujourd’hui, j’ai fais l’acquisition d’une puce TELMA et j’ai activé l’option « Net Evasion ». Ceci à la suite de ce qui a été dit sur le forum.
Cela revient à 3000Ar pour la puce et 15000Ar de crédit afin d’activer « Net Evasion ». Ensuite, j’ai installé le CD contenant les pilotes de mon téléphone sur mon ordinateur (Merci Vatanen pour PC Suite). Cela fait, j’ai relié mon téléphone à mon ordi via la clé Bluetooth (c’est aussi faisable par le câble de connexion livré avec votre téléphone, mais comme je ne capte pas très bien dans ma chambre, c’est plus pratique pour moi car je peux laisser le téléphone là où il capte bien et ainsi profiter d’une meilleur réception).
Avant de commencer à se connecter, veillez à bien désactiver tous les logiciels qui pourraient lancer des mises à jours automatiques (par exemple : AVAST, les MAJ automatiques de Windows, etc.…) Cela pourraient vous bouffer des Ko sans le savoir, même si je n’en suis pas sur, mais mieux vaut prévenir que guérir.
Il ne reste plus qu’à lancer l’option internet de PC Suite qui va activer le Modem de votre téléphone et le tour est joué. La configuration de votre téléphone est faite automatiquement dès insertion de la carte SIM donc pas de souci de ce coté là. Toutefois, cela peut-être fait manuellement le cas échéant (J’ai du le faire en essayant de mettre la puce dans mon Samsung).
Le résultat ? Et bien j’ai participé à 6 spéciales de la session RallyegasyTK de Vatanen et ça m’a bouffé en gros 900 Ko. Pas mal me direz-vous. Et je pense diminuer cela en évitant de rafraichir les temps et de regarder le cumul.
En ce qui concerne la qualité de la connexion en elle-même, et bien c’est très acceptable (et pourtant mon téléphone est à 3m de mon PC et relié en Bluetooth ! ! !) En un mot, je vais jeter mon TELMA fixe à la poubelle et arrêter d’acheter les cartes MOOV qui commencent à me ruiner. Pour vous dire, les temps s’affichent plus vite que quand j’ai couru les Leg 01 et 02 de l’IRC chez notre président (désolé président, mais c’est vrai). De plus, la connexion est stable et par rapport au TELMA fixe, le tout est décompté au Ko donc pas besoin de faire des manipulations de chimpanzés de l’espace pour économiser son crédit. En effet, comme RSCenter n’envoie que des paquets de données quand il faut, on n’a pas besoin de couper sa connexion car si rien n’ai envoyé ni reçu, rien n’est décompté. Maintenant, mieux vaut ne pas surfer comme le dit Dodanen pour éviter de gaspiller des Ko inutilement.
Sincèrement, pour ceux qui veulent se lancer dans le online et venir en découdre avec nous, c’est le moyen le moins cher actuellement. Le Ko supplémentaire est à 0.9 Ar, donc il vous suffira juste de recharger un peu votre compte pour continuer de jouer une fois vos 25Mo épuisé. Mais même à ce rythme, ça vaut le coup.

PS : J’ai fais le Leg 03 du Monte Carlo et les 6 dernières ES m’ont faites 817 Ko. Avec les rafraichissements et les contrôles du « Provisional results ». En gros, j’en déduis qu’un rallye de 20 spéciales vous fera en gros 1.5 Mo ou un peu plus. Allez disons 2 Mo à tout casser. Donc avec les 25 Mo, vous aurez droit à 12 rallyes. Mais bon, il n’y qu’un WRC par mois environ et idem pour l’IRC. Et si vous faites les challenges et les sessions publiques, il vous en restera encore. 0.9*1000=900 AR le Mo une fois les 25 Mo épuisés. Donc avec une recharge de 2000 Ar, vous aurez de quoi faire un rallye de 20 spéciales en plus. Alors que pour faire ce rallye, il vous fallait auparavant une carte MOOV de 5000 Ar pour les plus habiles en manipulations et 10000 Ar pour les nuls comme moi. Y a pas photos, je préfère payer 2000 Ar pour faire un rallye que 10000 Ar. Maintenant, c’est sur que les 25 Mo, ben faut les gérer mais si vous n’allez pas surfer tout le temps, ça peut le faire si c’est juste pour jouer. Ensuite, vous pouvez vous garder une carte MOOV de 5000 Ar sous le bras si vous devez surfer ou télécharger des trucs. J'essaierai MSN messenger basic plus tard, mais au moins vous etes au courant. Même pour ouvrir mes pages WEB, c'est plus rapide que le MOOV sur TELMA fixe. En tout cas, pour moi c'est adjugé.

Voili voilou.

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Hé hé hé, ny Monté tsy nisy KKK zany aloha é. Sady mba nanao scratch ny 2 ES farany.
Mais faut attendre que les autres favoris passent hein.

Sinon, ce soir à 21h15: reco Irelande ho any zay mahasa. Départ 1ere ES à 21h30. Tongava maro ry tavan'tsaosisy ! ! ! ! Surtout les Zen pour bouffer de l'alpha. loool

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

hisy fozaorana maromaro ndray anaty poubelle ny so6 atsy ho atsy fa tsy maintsy i invest fone misy modem bluetooth na cable a lol!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
tsy hoe niady t@ moov aho an !!! sanatria !! fa constatation no ataoko hoe ny conection via carte prepayé moov dia RATSY BE... la preuve 5min vao mahasokatra page rallyesim !!!!pff... c'est de la merde e !!!!...sady mangalatra be !!!!2h hono ny 25000 nefa au bout d e1h30 dia efa ritra nedala !!!!pff....

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Beelabba a écrit:
Hé hé hé, ny Monté tsy nisy KKK zany aloha é. Sady mba nanao scratch ny 2 ES farany.
Mais faut attendre que les autres favoris passent hein.

Sinon, ce soir à 21h15: reco Irelande ho any zay mahasa. Départ 1ere ES à 21h30. Tongava maro ry tavan'tsaosisy ! ! ! ! Surtout les Zen pour bouffer de l'alpha. loool


Tsy aleon'ialahy ve mivadika Alpha e ? présenter-nay @ sipa manja bdb ange ialahy e ! lol!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Tsy NIKE mitsy vo oé Tsain tsain tsain sad mahita lien foana an, marina zany éhhhhhhhhhhhhh ExclamationExclamationmakafokaprier

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

×
×
  • Créer...