Aller au contenu
Rechercher dans
  • Plus d’options…
Rechercher les résultats qui contiennent…
Rechercher les résultats dans…
bobota

Pb notes

Messages recommandés

Izay aho ry zalah vao ni-remarker fa rehefa ES mivadika (falstone 2, etc) dia lasa annoncé tena aloha be ny note!na ny indication aza nefa raha Es normale dia tsy koi

Une idée?

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Raha tsy diso izaho dia afaka modifiena ao@option ny distance d'annonce an'ilay note. Jereo anie! Surprised

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
j'ai remarqué le même problème mais uniquement sur Falstone2, c'est très flagrant, sinon pour les autres ss c'est correct.

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

noheveriko fa za mintsy no mandeha miadana am lé falstone 2 klé! nena ahenako be dia be ilay distance de notes ao am ilay option iny refa anao falstone dia mety! parcontre lé Note 3D (za manko mampiasa an io pour aider ma mémoire) tsy mety mintsy fa d revena am zao. BasketballBasketball

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Heveriko fa za irery ary.Tena ireo Es ireo no mi déconne!
Za moa kamo be mianatra ES par coeur dia tsy maintsy hianatra an'ireo aloha zany! Laughing

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Za lty gaga mihitsy hoe maninona ary za no matahotra dia mande mora kay ilay note zany no mivika tsssss Evil or Very Mad

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
a voir, un nouveau pace note à tester >> angle 85 / 90 /110 / 120 avec notes gauchi, corde, reste à droite, zigzag, un peu d'accent du sud mais il a l'avantage d'être très audible (mafy beuh hono éé) a tester.

megaupload.com MLODC9D9

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
milay io naoty io...io noho ampiasako zao...

Procédure intégration :

mettre le fichier .dat dans...repertoire racine RBr>mod_pacenote

si le repertoire mod-pacenote n'existe pas le créer toujours dans le repertoire racine du jeu

rentrer dans pacenote manager dans le lanceur addons de rsbr09 , selectionner le pacenote (nom du fichier dat) enfin appuyer sur le bouton activer pacenote...

Bonne route les gars !!!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

tena mandreraka be zalahy ilay notes bibi a! tena miova foana ny noten lery a chaque passage !! nanadrana mintsy aho omalynamerina rallye school in bdb hizarana an lery fa miova foana ny notes, 1er passage lazaina fa G95, 2eme lazaina fa G90, 3eme lazaina equaire.. lazaina D120 apres D 125 apres D105 Evil or Very MadEvil or Very MadEvil or Very Madchaisechaise GO Out Bibi! prends la porte et ne reviens plus

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Ary ra hoe, ohatra hoe ny an'i Daniel Elena no ampiaisaina dia za no mi-teny hoe ity virage ity aleo atao 130+ ... etc...

Ahoana ny fanaovana azy? Smile

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

Za manana olana kely par rapport aux notes, g téléchargé le pacenote de Mélanie Ronfort sur Rallyesim, (histoire de voir comment c'est d'avoir une femme comme copi Wink ) et bon finalement j'ai été un peu déçu parce qu'elle parle pas assez fort d lasa voatery apidinina ambany be ny volume moteur

=> tsy eno tsony ndray ny régime moteur de rapide be d m'chauffe!
Bref, j'ai remis fafah( tsy miala @fafah tsony a lol!) d ny bleme, lé 3,2,1 mbola Lé sipa ian, sad mapmé be fa mora kely n itenenany anazy donc tara départ foana na faux-départ...

=> Y-aurait-il des solutions à part désinstaller/réinstaller?

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

zany ka !!!
atovy iany e!!! te hiaraka am Melanie fa oe otrany aona azy ty tsi1 ty!!!
zany ka!!!zao manavy lol!lol!


blague à part! mbola tsy tratran io blem io a dc je n'ai pas encore chercher la solution Razz
asa ny hafa

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

nena koa efa tratran io fa nena ndray refa misy problème ilay fiara dia i bibi argue no miteny nefa lé original no note ampiasaiko. tsy mbola nahita solution za atram zao fa bon!!!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
ny principe al'ilay pacenote manager dia "dezzipény" ilay naoty selectionné dia tsindriny ilay naoty taloha nefa refa averina ilay naoty original naha naoty hafa dia tsy vaotsindry intsony ilay naoty natao farany .... solution pour moi dia raha sahy dia manokatra ny dossier "audio" dia soloina manuel ilay naoty...sinon dia reinstall ...

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Titorabary a écrit:
Za manana olana kely par rapport aux notes, g téléchargé le pacenote de Mélanie Ronfort sur Rallyesim, (histoire de voir comment c'est d'avoir une femme comme copi Wink ) et bon finalement j'ai été un peu déçu parce qu'elle parle pas assez fort d lasa voatery apidinina ambany be ny volume moteur

=> tsy eno tsony ndray ny régime moteur de rapide be d m'chauffe!
Bref, j'ai remis fafah( tsy miala @fafah tsony a lol!) d ny bleme, lé 3,2,1 mbola Lé sipa ian, sad mapmé be fa mora kely n itenenany anazy donc tara départ foana na faux-départ...

=> Y-aurait-il des solutions à part désinstaller/réinstaller?


Pour l'instant, fafah est mon copilote attitré et je trouve même qu'il est bien présent, avec son GO bizarre au départ. Mais par contre, j'entends bien les 3; 2; 1 de la fille (pas de pb de volume !!) lol!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Tsi2 a écrit:
Zà ry zalah tena mba te hanao note-ko manokana mihitsy fa tsy mahay a!


Je reformule la phrase de Tsi2 : Qui veut bien se devouer pour faire son pacenote hono e ????!!! Razz ...mba ampio izy ry zalah fa tena efa mba miangoty be ery anie !!!! Very HappyVery HappyVery Happylol!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Dude a écrit:
Tsi2 a écrit:
Zà ry zalah tena mba te hanao note-ko manokana mihitsy fa tsy mahay a!


Je reformule la phrase de Tsi2 : Qui veut bien se devouer pour faire son pacenote hono e ????!!! Razz ...mba ampio izy ry zalah fa tena efa mba miangoty be ery anie !!!! Very HappyVery HappyVery Happylol!

ny notes ny Tis2 aza hoe Gauche long sur Droite takona kou! hahahahahahhahahah

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
[quote=Cristophe B+]ny notes ny Tis2 aza hoe Gauche long sur Droite takona kou! hahahahahahhahahah[/quote]

Tandremo fa samy manana ny appréciation ny lalana ny pilote/copilote an!

fa na izany aza aloha mbola le femme V2 ihany no hitako mety amiko amin'izao

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

aaaaaaaa ny femme ange mety amintsika homme foana e lol!

indrindra moa fa v2 ???? 2ème version, version améliorée zany !!!!!

esssyyy aoka fotsiny lol!lol!lol!

Asa efa hivoaka atsy ho atsy ve ny femme v3 ? lol!lol!
(des jambes plus longues, une poitrine plus large, des hanches
plus fines ... lol!lol!lol!lol! )

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
cheers T'homme As Radizina str'homme" v.1 cheers toujours fidèle à sa reputation "d'homme à femme" cheerscheerscheers

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
thomas_radstrom a écrit:
des hanches plus fines ... lol!lol!lol!lol! )

za tsy d'accord amzay an!!! lol!

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites
Titorabary a écrit:
thomas_radstrom a écrit:
des hanches plus fines ... lol!lol!lol!lol! )

za tsy d'accord amzay an!!! lol!

lol! aleo nen la aza atao V8 4.2 e! zay ngamba mety am la kosa e! nen i Thomas manko mampiatra ny politique d'austerité et de reduction des côuts comme en WRC !!!! aleo nen Tito atao Reglement RUN geek

Partager ce message


Lien à poster
Partager sur d’autres sites

×
×
  • Créer...